søndag 31. januar 2010

En bukse i mange farger

Min datter på to år har mange bestemte meninger. Så en dag da jeg ryddet i garn kroken min så kom hun over dette garnet. Vi skulle finne noe garn til å lage bukse av. Meninge var å strikke raggsokker til henne og søsteren på et år. Mamma kan du lage bukse til meg i denne. Moren var i vanskelig å be og på fire dager var denne ferdig. Masse farger og en jente som helst skal sove med den på også - så skal man vel si seg fornøyd. Dette er tredje buksen jeg har laget.

Det er ikke alltid når jeg kjøper garn at det blir til det formålet som jeg i utgangspunktet hadde tenkt. Bruker en del oppskrifter og så benytter jeg bare det garnet som jeg har lyst til. Ikke alle de prosjektene er vellykket.

Men jeg tar det som en positivting når mine barn aller helst vil sove med det jeg har laget og tar det av seg når de spiser sånn at jeg ikke skal vaske det:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar